شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

استراتژی های معاملات

۱ بازديد
ما می تونیم در پاسخ به سوال استراتژی های معاملاتی چیست؟ این جواب رو بدیم که استراتژی معاملاتی روشی برای خرید و فروش یا معامله دارایی ها و یا کالاها هست که بر اساس برنامه از قبل مشخص شده و قانون مشخص برای یه معامله انجام میشه. بهتره بدونین که در اصل با داشتن یه استراتژی معاملاتی معامله در یه چارچوب مشخص انجام میشه و به این ترتیب اگه برای خودتون استراتژی معاملاتی داشته باشین، می تونین هدف خودتون رو از معامله بدونین و بتونین به سودهای زیادی دست پیدا کنین. همچنین در استراتژی معاملاتی باید هدف از سرمایه گذاری، بازه زمانی و ریسک پذیری مشخص باشه تا بتونین بهترین عملکرد رو داشته باشین.
به عبارت دیگه استراتژی های معاملاتی به مجموعه از برنامه ها و اقدامات بلند مدت و کوتاه مدت برای رسیدن به اهداف مشخص در شرایط عدم قطعیت گفته میشه. همچنین اگه این مفهوم رو وارد بازارهای مالی بکنیم و از اون برای به دست اوردن سودهای بیشتر استفاده کنیم، می تونیم بگیم که به مجموعه خاصی از شرایط که زمان ورود و خروج شما از بازار رو مشخص می کنه، استراتژی معاملاتی گفته میشه. بهتره بدونین که داشتن استراتژی یا سیستم معاملاتی این اجازه رو به شما میده تا دید بهتری از بازار داشته باشین و بهترین نقاط خرید و فروش رو پیدا کنین. به این ترتیب اگه در معامله های خودتون استراتژی داشته باشین، می تونین بهترین نقاط خرید و فروش رو پیدا کنین و با خرید و فروش در این نقطه ها سودهای زیادی به دست بیارین.
به همه قوانین و مقرراتی که معامله گر و تریدر برای انتخاب دارایی، ورود به معامله و خروج از اون و همچنین حجم خرید و میزان سود و ضرر برای خود مشخص می کنه، استراتژی معاملاتی گفته میشه و مهم ترین هدف برای ایجاد یه استراتژی معاملاتی، دوری کردن از معاملات هیجانی یا احساسی هست. بهتره بدونین تریدر برای به دست آوردن بهترین نقاط خرید و فروش از استراتژی معاملاتی استفاده می کنه.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.