شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دیفای DeFi چیست

۱ بازديد

برای دونستن این که دیفای DeFi چیست؟ صفر تا صد امور مالی غیر متمرکز رو باید بتونید درک کنید تا مفهوم دیفای رو به صورت عملی و کاربردی متوجه بشید. در واقع دیفای (DeFi) به سیستم های مالی غیر متمرکزی گفته میشه که با شکل گیری بلاکچین به وجود اومدن. برخلاف اموری مالی متمرکز، دیفای ها کاملا مستقل هستن و زیر نظر هیچ نهاد و سازمانی فعالیت نمیکنن. در واقع غیر متمرکز بودن اون ها به این معنی هست که هیچ دولتی نمیتونه به این امور معاملاتی و مالی مستقل تسلطی داشته باشه و اون ها رو زیر نظر بگیره. 

این امور مالی غیر متمرکز در بخش مالی و فایننس تحولات عظیمی رو به وجود آوردن، چون که دیگه مثل گذشته شما نیازی ندارید تا برای انجام هر تراکنش و معامله ای که انجام میدید؛ از واسطه هایی مثل بانک و سازمان هایی استفاده بکنید که زیر نظر دولت ها فعالیت دارن. به دلیل این خاصیت دیفای ها شرکت های بزرگ و افراد معروف زیادی از این سیستم به طور گسترده شروع به استفاده کردن تا کسب و کار خودشون رو گسترش بدن. 

اگه شما هم علاقه مند به این هستید که بدونید دیفای چیست و اطلاعات لازم رو در این زمینه از آموزش ارز دیجیتال کسب کنید، قطعا مطالعه این مقاله میتونه که تا حد زیادی براتون کمک کننده باشه. توی این مقاله راجعبه کاربرد های دیفای و روش هایی که از این سیستم مالی غیر متمرکز توی انواع معاملات انجام میگیره، صحبت خواهیم کرد و مباحثی مثل رابطه دیفای با فناوری بلاکچین، چشم انداز آینده دیفای و سوء استفاده هایی که بعضا از این سیستم مالی میشه رو براتون به طور کامل توضیح خواهیم داد. 
با کسب اطلاعات کامل و دونستن صفر تا صد امور مالی غیر متمرکز، شما میتونید که علاوه بر کسب درامد از طریق ترید ارزهای دیجیتال، با روش های جدید تر و کم ریسک تری آشنا بشید؛ که میتونن منابع درآمد جانبی متعددی برای شما ایجاد بکنن. برای آشنایی با این روش ها و افزایش سواد مالی تون در مورد فناوری بلاکچین، پیشنهاد میکنیم که این مقاله رو از دست ندید و ما رو همراهی کنید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.