شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آموزش صرافی های غیرمتمرکز ارز دیجیتال

۲ بازديد

بسیاری از افراد فکر میکنند که تنها راه برای کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال خرید و فروش رمز ارزها و ترید کردن است؛ در حالی که به لطف پلتفرم های کاربردی ارز دیجیتال میتوانید بیشترین بازدهی را از ابعاد مختلف این بازار داشته باشید. متاسفانه بیشتر پلتفرم های آموزشی کریپتوکارنسی ها با تمرکز بر آموزش ترید ارز دیجیتال، از سایر فرصت هایی که در این مارکت وجود دارند، غافل شده اند.
به همین منظور تیم آکادمی آموزش ارز دیجیتال ارزسنج تصمیم به ارائه ی دوره ای کامل و جامع در این خصوص گرفت. با شرکت در این دوره با بهترین صرافی های غیرمتمرکز در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال آشنا خواهید شد؛ به این ترتیب شانس شما برای کسب درآمد بیشتر و کم ریسک تر نیز در این بازار افزایش می یابد.

همونطور که میدونین امروزه بالای چندین هزار ارز دیجیتال در این مارکت داریم که لیست شدن همه اون ها در صرافی های متمرکز کار غیرممکنی کنی هستش و در این میان آموزش کار کردن با یک یا چند صرافی غیرمتمرکز کار بسیار مهمی هستش که هر کاربری باید اون رو یاد بگیره. دلیل دیگه یادگیری نحوه کار با صرافی های غیرمتمرکز بخاطر تحریم هایی هستش که صرافی های بزرگ و متمرکز ارز دیجیتال علیه کشور ما وضع کردن و نیاز به استفاده از یک صرافی غیرمتمرکز رو واجب کردن. بنابراین اگه علاقمند هستین تا کار با صرافی های غیرمتمرکز رو بصورت تخصصی و اصولی یاد بگیرین این دوره برای شما تهیه شده است.
در این بخش قصد داریم که به طور کامل در مورد جزئیات این دوره با شما صحبت کنیم تا دید جامعی را در مورد این دوره آموزش صرافی های غیرمتمرکز ارز دیجیتال داشته باشید. همچنین در صورتی که سوالی در مورد این دوره یا محتوای آن داشته باشید، میتوانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.